wtorek, 6 sierpnia 2024

#48 pierwszy miesiąc w liczbach

Hej!

Przez ostatnie dni zastanawiałam się, jak dodać zdjęcie, żeby cyfry nie były rozmazane, ale nic nie wymyśliłam i na szczęście po kliknięciu w zdj, pojawia się wyraźny obraz. Uwielbiam cyfry, liczby, tabelki... także nie mogłam zrezygnować z monitorowania postępów w ten sposób! Poniżej możecie zobaczyć zmiany w moich obwodach 😂 Człowiek uczy się całe życie i dopiero ostatnio zdałam sobie sprawę, że mierząc "biodra" mierzyłam pupę XD zatem dołożyłam PRAWDZIWE biodra, jako kolejny element do monitorowania. 




Usunęłam "szyję", którą mierzyłam poprzednim razem, bo jakoś nie jestem w stanie rzetelnie jej mierzyć. Pierwszy bilans prezentuje się podobnie, jak wtedy, ale niestety tym razem zaczynałam nieco większa. 

Trzymajcie się! <3



5 komentarzy:

  1. Super efekty, bardzo dużo schudłaś przez ten miesiąc! Fajnie też, że oprócz kilogramów lecą ładnie cm, bo to jednak najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 to prawda i te cm są bardzo pomocne, zwłaszcza jak waga będzie już wolniej spadać, a będzie...

      Usuń
  2. O,matko. Jak szybko chudniesz. Ja nie mogę ani kilograma od długiego czasu. Brak motywacji...

    OdpowiedzUsuń