piątek, 19 lipca 2024

#45 one question

 Hej Dziewczyny! 

Mam pytanie, dylemat i nadzieję, że pomożecie. Szukam nowej wagi.
Ta moja sprzed 3 lat to była jakaś jedna z najtańszych, bo wtedy nie miałam pieniędzy i ostatnio zaczęła świrować. Baterie są nowe, ale przesunięcie dosłownie o milimetr sprawia, że pokazuje różne pomiary,
a nawet, gdy stoi nieporuszona to zdarza jej się fałszować pomiar. Przykład sprzed kilku dni, stanęłam: 69 kg, zeszłam, stanęłam znowu: 67 kg. 

Jaką wagę elektroniczną polecacie? Fajnie jakby miała też pomiar wody itp. itd. Jakich Wy używacie? I czy się sprawdzają? Jest tego mnóstwo
w necie i chciałabym już coś lepsze i na lata. Pomyślałam, że nie ma lepszego miejsca niż spytać tutaj <3 

Przy okazji życzę Wam udanego weekendu!

2 komentarze:

  1. Ja mam z Beurer BG 40, ale są nowe na rynku. Mam ją już wiele lat, ale nadal działa dobrze. Mierzy poziom wody, mięśni, ilość kalorii jakie należy spozywać i jeszcze coś tam. Mozna ustawić swoj profil i ona wtedy wylicza wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! pewnie właśnie którąś z tej firmy zamówię :D

    OdpowiedzUsuń